North of the Sun
Ο Ίνγκε Βέγκε (25 ετών) και ο Γιορν Ράνουμ (22 ετών) πέρασαν εννέα μήνες στον απομονωμένο κόλπο ενός απομακρυσμένου, αρκτικού νησιού έξω από τις ακτές της Βόρειας Νορβηγίας, χτίζοντας μια καλύβα από ξύλα και τρώγοντας ληγμένα τρόφιμα. Το κίνητρό τους; Να σερφάρουν σε κρυμμένα κύματα στον απέραντο Ατλαντικό Ωκεανό, κάνοντας την αρκτική περιπέτειά τους αξέχαστη.