Οι Γίγαντες των Ωκεανών
Ταξιδεύουμε κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας σε ένα μαγευτικό ταξίδι με τις συναρπαστικές φάλαινες και τα δελφίνια, καθώς ανακαλύπτουμε την κοινωνική τους συμπεριφορά και τις στρατηγικές που χρησιμοποιούν για κυνήγι. Μαθαίνουμε τι μπορούμε να κάνουμε για να συνεχίσουν να υπάρχουν πολλοί τέτοιοι θαλάσσιοι γίγαντες στους ωκεανούς του κόσμου μας.