Embarrassing Pictures From a Family Album
Μια γυναίκα στα τριάντα της, βυθισμένη στην κατάθλιψη και τον αλκοολισμό, αποφασίζει να τερματίσει την εγκυμοσύνη της. Καθώς περιμένει την επέμβαση, περνά χρόνο με τον πατέρα του παιδιού, έναν έμπορο ναρκωτικών. Στιγμές γεμάτες σιωπή αποτυπώνουν το βάρος των επιλογών τους και την ευθραυστότητα της κοινής τους πραγματικότητας.