Carla
Κάρλα Φράτσι, μία από τις μεγαλύτερες χορεύτριες του 20ού αιώνα, και μία ξεχωριστή γυναίκα που ήξερε πώς να διεκδικήσει το δικαίωμα στη μητρότητα χωρίς να εγκαταλείψει την καριέρα στον χορό.
Κάρλα Φράτσι, μία από τις μεγαλύτερες χορεύτριες του 20ού αιώνα, και μία ξεχωριστή γυναίκα που ήξερε πώς να διεκδικήσει το δικαίωμα στη μητρότητα χωρίς να εγκαταλείψει την καριέρα στον χορό. Εμπνευσμένη από την αυτοβιογραφία της Κάρλα Φράτσι “Step After Step”, η ταινία παρουσιάζει τα βιογραφικά γεγονότα που συνδέονται με τον χορό – από τις σπουδές σε νεαρή ηλικία στη Σκάλα του Μιλάνου, ως τη διεθνή της επιτυχία – μαζί με την πιο προσωπική της πλευρά, ξεδιπλώνοντας τον αληθινό χαρακτήρα αυτής της καταπληκτικής γυναίκας. Η ιστορία της Κάρλα Φράτσι περιγράφεται μαζί με τις αλλαγές στην ιστορία και τον κοινωνικό μετασχηματισμό της Ιταλίας.