Ένα ξημέρωμα σε μια σημαντική σχολή κλασικού χορού, ένα αγόρι πέφτει ενώ κάνει πρόβα. Κάτι σπάει μέσα στο πόδι του, προκαλώντας του έναν οξύ πόνο. Αλλά είναι η ημέρα των εξετάσεων και αρνείται να τα παρατήσει. Προσπαθεί να αντιμετωπίσει τον παρτενέρ του και τους συμμαθητές του, πείθοντας τον εαυτό του ότι το σώμα του δεν έχει όρια.