Parting Gift
Μια εβδομάδα πριν φύγει για σπουδές, η Πόλι γίνεται φίλη με έναν άστεγο, ο οποίος κάποτε έπαιζε σε μια άγνωστη μπάντα που άρεσε στον μακαρίτη πατέρα της. Μέσα από τις συζητήσεις τους, η Πόλι αναπτύσσει μια νέα άποψη για το παρελθόν της.