Um Dia De Futebol Part 1
Το Um dia de Futebol αποτυπώνει τις εμπειρίες οπαδών, παικτών και προπονητών της Ντεπορτίβο ντας Άβες πριν από τον τελικό του Κυπέλλου Πορτογαλίας, όπου ο μικρός σύλλογος κέρδισε το τρόπαιο. Μια ιστορία θριάμβου για τον σύλλογο και το χωριό, με αποκλειστικό υλικό από τον αγώνα και τις προετοιμασίες.