Spirit of the Ball
Η πρωτοβουλία «Spirit of Football» ταξιδεύει από το Λονδίνο στο Παγκόσμιο Κύπελλο στη Ρωσία, χρησιμοποιώντας το ποδόσφαιρο για να συνδέσει ανθρώπους και πολιτισμούς. Μέσω συναντήσεων σε χώρες όπως το Κόσοβο και την Τουρκία, προωθούν την ενότητα και πολεμούν τον ρατσισμό. Το ταξίδι τους συμβολίζει την ελπίδα για ένα μέλλον αμοιβαίας κατανόησης και πολύχρωμων κοινοτήτων.