The Fox
Ο Σάιμον Φοξ, πράκτορας της Europol, τραυματισμένος από τον φόνο ενός παιδιού, έρχεται αντιμέτωπος με την "Gladio", μια μυστική μεταπολεμική οργάνωση, την οποία εκμεταλλεύονται πολιτικοί απειλώντας να μετατρέψουν την Ολλανδία σε αστυνομικό κράτος. Όταν ανακαλύπτει την αλήθεια πίσω από την οργάνωση, ο Σάιμον μάχεται για να αλλάξει την πορεία των πραγμάτων.