WHO
Εννιά εγκληματίες, καθένας μοναδικός με τον δικό του τρόπο, ανακαλύπτουν ότι ένας τους έχει συλληφθεί. Υπάρχει μόνο μία εξήγηση: ο προδότης κάθεται στο τραπέζι τους. Η συμφωνία τους κρέμεται από μια κλωστή. Πρέπει να ξεσκεπάσουν τον πληροφοριοδότη πριν τους εξοντώσει όλους, έναν προς έναν. Αλλά ο πιο επικίνδυνος άνθρωπος δεν είναι πάντα αυτός που νομίζουμε.
Σε μια περιοχή που μαστίζεται από το εμπόριο ναρκωτικών, εννιά μεγάλες εγκληματικές φυσιογνωμίες συναντιούνται μυστικά υπό την αιγίδα μιας σεβαστής χήρας. Η συμφωνία τους διασφαλίζει την ισορροπία της επικράτειας, μέχρι που ένας τους συλλαμβάνεται. Κάτι αδύνατο χωρίς προδοσία, ο προδότης μάλλον κάθεται στο τραπέζι. Αυτοί οι εγκληματίες, καθένας μοναδικός με τον τρόπο του, πρέπει να ξεσκεπάσουν το καρφί πριν εξοντωθούν όλοι, ένας προς έναν. Μέσα στο χάος, ο Γουίλσον, ένας νεαρός πρακτικάριος που είναι ακούσιος μάρτυρας, συνειδητοποιεί ότι είναι ήδη πολύ αργά. Αποτελεί πλέον μέρος του παιχνιδιού.