Helleveeg, De
Η δηκτική και επιβλητική Τάινι πάσχει από μυσοφοβία. Ο ανιψιός της Άλμπερτ την αγαπά και μόλις μεγαλώσει την ξεμπροστιάζει και όλα τα οικογενειακά μυστικά επιτέλους αποκαλύπτονται.