Λιβ και Μάντι
Η σειρά ακολουθεί τις έξυπνες και πνευματώδεις δεκαπεντάχρονες πανομοιότυπες δίδυμες Λιβ και Μάντι και την οικογένειά τους (τα μικρότερα αδέρφια Τζόι και Πάρκερ και τους γονείς Πιτ και Κάρεν).
Η σειρά ακολουθεί τις έξυπνες και πνευματώδεις δεκαπεντάχρονες πανομοιότυπες δίδυμες Λιβ και Μάντι και την οικογένειά τους (τα μικρότερα αδέρφια Τζόι και Πάρκερ και τους γονείς Πιτ και Κάρεν). Ως εξαιρετική μαθήτρια και φαινόμενο του μπάσκετ, η δημοτικότητα της Μάντι αυξάνεται... δηλαδή μέχρι που η Λιβ, μια δημοφιλής τηλεοπτική αστέρας, της οποίας η επιτυχημένη εκπομπή μόλις ολοκλήρωσε την προβολή της, επιστρέφει θριαμβευτικά στο γυμνάσιο του Ουισκόνσιν. Το γεγονός ότι και οι δύο γονείς τους εργάζονται στο σχολείο τους περιπλέκει ακόμη περισσότερο την εφηβική τους ζωή.