The Plain of Patience
Δύο παλιοί φίλοι, που κάποτε αναζητούσαν μετεωρίτες στην έρημο Ατακάμα, συναντιούνται έπειτα από σαράντα χρόνια για να ξεθάψουν έναν θησαυρό που οι ίδιοι έκρυψαν, φέρνοντας στην επιφάνεια μνήμες, ενοχές και αθετημένες υποσχέσεις.