Οι Γενναίες της Ακασίνγκα
Η ιστορία της Ακασίνγκα, της γυναικείας μονάδας κατά της λαθροθηρίας στη Ζιμπάμπουε, φέρνει την επανάσταση στην προστασία των ζώων και την ενδυνάμωση των κοινοτήτων.