Deux Dollars
Η Σιλβί, μια συνηθισμένη υπάλληλος, επιστρέφει στη δουλειά μετά από απουσία λόγω του θανάτου του πατέρα της. Μια αναπάντεχη σύσκεψη την αιφνιδιάζει: της προτείνουν την προαγωγή των ονείρων της μπροστά σε όλους τους συναδέλφους της. Την πιέζουν να δεχτεί την προσφορά και σταδιακά συνειδητοποιεί τι συμβαίνει στην πραγματικότητα.
Η Σιλβί, μια συνηθισμένη υπάλληλος, επιστρέφει στη δουλειά μετά από απουσία λόγω του θανάτου του πατέρα της. Μια αναπάντεχη σύσκεψη την αιφνιδιάζει: της προτείνουν την προαγωγή των ονείρων της μπροστά σε όλους τους συναδέλφους της. Την πιέζουν να δεχτεί την προσφορά και σταδιακά συνειδητοποιεί τι συμβαίνει στην πραγματικότητα. Οι συνάδελφοί της παίζουν Λόττο κάθε εβδομάδα, αλλά αυτήν τη φορά κέρδισαν το τζάκποτ. Ωστόσο, δεν σκοπεύουν να τα μοιραστούν με τη Σιλβί, γιατί δεν είχε βάλει τα δύο δολάρια του μεριδίου της.