Ουγκέτ
Όταν η Ουγκέτ, μια 78χρονη συνταξιούχος δασκάλα καταλήγει άστεγη επειδή δεν μπορεί να πληρώσει το νοίκι, η γειτόνισσά της Μάριον της κάνει μια πρόταση: θα της παρέχει στέγη με αντάλλαγμα να τη βοηθά να αποτρέπει παιδιά από το να παρατάνε το σχολείο.