Malo fait du vélo
Ο Ζυλιέν είναι αυτιστικός και ονειρεύεται να βρει κοπέλα. Ο αφοσιωμένος αδελφός του, Μαλό, γράφει μηνύματα για λογαριασμό του σε μια εφαρμογή γνωριμιών –μέχρι που εμφανίζεται η Μία, πρώην του Μαλό, και όλα ανατρέπονται.