Δεν το Έκανα Εγώ
Οι ξεκαρδιστικές ανατροπές στη ζωή πέντε εφήβων, δηλαδή δύο ετεροζυγωτικών διδύμων και των τριών κολλητών τους. Κάθε επεισόδιο ξεκινά με ένα από τα δίδυμα, τη Λίντι και τον Λόγκαν, να προσπαθούν να εξηγήσουν τι συνέβη μόλις.
Μια κωμωδία που αφηγείται τις ξεκαρδιστικές ανατροπές στη ζωή πέντε εφήβων, δηλαδή δύο εξαιρετικά ανταγωνιστικών ετεροζυγωτικών διδύμων και των τριών κολλητών τους. Κάθε επεισόδιο ξεκινά με την κατάληξη μιας ιστορίας, αφότου μια περιπέτεια έχει οδηγηθεί στο απόλυτο χάος, και ένα από τα δίδυμα, η Λίντι και ο Λόγκαν, μαζί με τους φίλους τους Τζάσμιν, Γκάρετ και Ντέλια, προσπαθούν να εξηγήσουν - με σκηνές φλασμπάκ - τι ακριβώς συνέβη.