Η Απίθανη Χάρλεϊ
Η Χάρλεϊ Ντίαζ προέρχεται από μια οικογένεια με επτά παιδιά και βρίσκεται ακριβώς στη μέση! Έτσι, πρέπει να μάθει να αντιμετωπίζει τις προκλήσεις της όχι και τόσο μεσαίου μεγέθους οικογένειάς της.
Η Χάρλεϊ Ντίαζ προέρχεται από μια οικογένεια με επτά παιδιά και βρίσκεται ακριβώς στη μέση! Αποφασισμένη να βρει εφευρετικούς τρόπους για να ξεχωρίσει, πρέπει να μάθει να αντιμετωπίζει τις προκλήσεις της όχι και τόσο μεσαίου μεγέθους οικογένειάς της. Με πολλή αποφασιστικότητα, η Χάρλεϊ και η οικογένειά της θα αποδείξουν ότι μπορούν να καταφέρουν τα πάντα – αρκεί να μείνουν ενωμένοι!