Ντοκιμαντέρ για το Ξενοδοχείο Φορμεντόρ, το πιο χαρισματικό και θρυλικό ξενοδοχείο στη Μαγιόρκα, γνωστό ως «το ξενοδοχείο των αστέρων». Εδώ συναντήθηκαν προσωπικότητες όπως η Όντρι Χέπμπορν, ο Γκορμπατσόφ, ο Δαλάι Λάμα, ο Γουίνστον Τσόρτσιλ, ο Σέλα, η Γκρέις Κέλι, ο Ραϊνιέρο του Μονακό, ο Τσαρλς Τσάπλιν και άλλοι.