Patriot
Με φόντο τις ρατσιστικές εντάσεις που σιγοβράζουν στην πόλη της στην αγγλική ύπαιθρο, η εντεκάχρονη Χάνα θα δει τη ζωή της να αλλάζει για πάντα όταν γνωρίζει ένα αγόρι από έναν μυστηριώδη και απαγορευμένο κόσμο.