Δραματικό, Ενηλικίωσης
Όταν η Έλα ήταν 12 ετών, είχε τον πρώτο της τσακωμό. Και όταν ήταν 12 ετών, ανακάλυψε τη σεξουαλικότητα. Τώρα στα 18, η Έλα σκέφτεται πώς η εμμονή της με τον καλύτερο φίλο του αδερφού της, Μόουζες, της άφησε ένα μυστικό που εξακολουθεί να φυλάει.