Solar System: the Secrets of the Universe
Συναντήστε τον οικοδεσπότη μας στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό του έτους 2050. Θαυμάστε τα τρισδιάστατα θεάματα και μάθετε πολλά πράγματα για τα αστρικά σώματα που μας περιβάλλουν.