Every Day Fry-Day
Περίπου εξήντα τοις εκατό των ολλανδικών νοικοκυριών έχουν φριτέζα αέρος, αλλά οι περισσότεροι τη χρησιμοποιούν μόνο για να φτιάξουν πατάτες τηγανητές και κεφτεδάκια. Κρίμα, γιατί μπορείς να φτιάξεις πολλά παραπάνω! Γι' αυτό ο Ντάνι Γιάνσεν μάς δείχνει πόσες χρήσιες έχει αυτός ο μίνι φούρνος με αέρα στο Every Day Fry-Day.
Περίπου το εξήντα τοις εκατό των ολλανδικών νοικοκυριών έχουν φριτέζα αέρος, αλλά οι περισσότεροι τη χρησιμοποιούν μόνο για να φτιάξουν τηγανητές πατάτες και κεφτεδάκια. Κρίμα, γιατί μπορείτε να φτιάξετε πολλά παραπάνω! Γι' αυτό, ο Ντάνι Γιάνσεν μάς δείχνει πόσες χρήσεις έχει αυτός ο μίνι φούρνος με αέρα στο Every Day Fry-Day. Ολόκληρα γεύματα όπως ριζότο, μπάμπι μπαγκάνγκ με πικάντικα φασόλια, λαζάνια, σολομό με λαχανικά, μπριζόλα ribeye και πεντανόστιμες πατάτες, και εξαιρετικά πρωινά και επιδόρπια, όπως ταρτ τατέν και κραμπλ, όλα αυτά με τη φριτέζα αέρος. Από εδώ και πέρα, μπορείτε να προσπερνάτε τα έτοιμα σνακ στα ψυγεία των σουπερμάρκετ, γιατί κάθε Παρασκευή απόγευμα ο Ντάνι υποδέχεται έναν ξεχωριστό καλεσμένο στην κουζίνα του, για να φτιάξουν μαζί μια πιατέλα με σνακ που όχι μόνο φαίνεται δελεαστική, αλλά είναι και πεντανόστιμη! Στο εξής, η φριτέζα αέρος θα έχει μια ιδιαίτερη θέση στην κουζίνα σας, γιατί: Every Day Fry-Day!
Σ' αυτό το επεισόδιο, ο Ντάνι Γιάνσεν μάς δείχνει πώς να φτιάξουμε λαζάνια στη φριτέζα αέρος.
Σήμερα ο Ντάνι Γιάνσεν μάς δείχνει πώς να φτιάξουμε κοτόπουλο, πατάτες τηγανητές και σάλτσα μήλου.
Σ' αυτό το επεισόδιο, ο Ντάνι Γιάνσεν μάς δείχνει πώς να μαγειρέψουμε παπιγιότ στη φριτέζα αέρος.
Ο Ντάνι Γιάνσεν μάς δείχνει πώς να φτιάξουμε μπάμπι μπανγκάνγκ στη φριτέζα αέρος.
Ο Ντάνι Γιάνσεν μάς δείχνει πώς να φτιάξουμε μια πιατέλα με σνακ στη φριτέζα αέρος.
Σ' αυτό το επεισόδιο, ο Ντάνι Γιάνσεν μάς δείχνει πώς να ετοιμάσουμε σολομό στη φριτέζα αέρος.
Σ' αυτό το επεισόδιο, ο Ντάνι Γιάνσεν μάς δείχνει πώς να φτιάξουμε κις λαχανικών στη φριτέζα αέρος.
Ο Ντάνι Γιάνσεν μάς δείχνει πώς να φτιάξουμε πατάτες, κρέας και λαχανικά στη φριτέζα αέρος.
Σ' αυτό το επεισόδιο, ο Ντάνι Γιάνσεν μάς δείχνει πώς να ετοιμάσουμε ριζότο στη φριτέζα αέρος.
Ο Ντάνι Γιάνσεν μάς δείχνει πώς να φτιάξουμε μια ασιατική πιατέλα με σνακ στη φριτέζα αέρος.