Karsu's Turkse Keuken
Η Κάρσου είναι μια νεαρή και ταλαντούχα διεθνής καλλιτέχνιδα, αλλά προέρχεται από μια οικογένεια εστιατόρων. Για τους φίλους, τους συγγενείς και για εμάς, μαγειρεύει απλά πιάτα από την πατρίδα της την Τουρκία.
Ώρα για μια παραλλαγή ενός κλασικού ολλανδικού πιάτου. Η Κάρσου φτιάχνει λαχανίδα με τουρκικό τρόπο.
Ώρα για γρήγορο φαγητό, καθώς η Κάρσου φτιάχνει ταντούνι με ντουρούμ, μια τουρκική τορτίγια με αρνί.
Σήμερα, η Κάρσου φτιάχνει μπαλίκ γιαχνί, μια τουρκική ψαρόσουπα, με τη βοήθεια της ανιψιάς της.
Σήμερα, η Κάρσου φτιάχνει τουρκικό στιφάδο, γνωστό ως ασίρ, με ρεβίθια και κοτόπουλο.
Σήμερα, η Κάρσου φτιάχνει τουρκικό μοσχάρι στιφάδο με κολοκυθάκια ή αλλιώς καμπακλαμά.
Σήμερα, η Κάρσου φτιάχνει μπουρέκι με παστράμι με τη βοήθεια του Έζρα, σεφ του Mem's.
Η Κάρσου έμαθε τη συνταγή από τη Φεριντέ Τοσούν, που τη βοηθά να φτιάξει το κότσι αρνιού με πιλάφι.
Σήμερα, η Κάρσου φτιάχνει καλαμάρι με τουρκική πατατοσαλάτα. Ιδανικό πιάτο αν κάνετε πάρτι.
Σήμερα, η Κάρσου φτιάχνει μπαλίκ εκμέκ, ψητό φιλέτο ψαριού σε τουρκικό ψωμί, ένα φαγητό του δρόμου.
Σήμερα, η Κάρσου και η ανιψιά της φτιάχνουν ένα πιάτο που ξυπνά αναμνήσεις: γεμιστά κεφτεδάκια.
Σήμερα, η Κάρσου φτιάχνει κουμπίρ: γεμιστές πατάτες φούρνου με τουρκικές γαρνιτούρες.