Ντοκιμαντέρ, Ζώα και φύση
Εξαιρετικές εικόνες απεικονίζουν αυτούς τους εκπληκτικούς κατοίκους της θάλασσας που προϋπήρχαν των δεινοσαύρων, με έναν νέο και διαφορετικό τρόπο. Ο μεγάλος λευκός καρχαρίας, ο σφυροκέφαλος και ο φαλαινοκαρχαρίας παρακολουθούνται από κοντά.