Η Πίτα του Καλέντερ
Ο Καλέντερ, μαζί με την κόρη του, τη Φιλίζ, έχει ένα μικρό μαγαζί πίτας που κληρονόμησε από τον πατέρα του. Μετά την απώλεια της συζύγου του πριν δέκα χρόνια, κλείστηκε στον εαυτό του. Καθώς είναι αρνητικός στις καινοτομίες και απρόθυμος να πάρει ρίσκα, το μαγαζί του δεν πηγαίνει καλά. Ένα μαγαζί πίτας νέας γενιάς, το Πίτμπουργκερ, επιδεινώνει την κατάσταση. Με τον ερχομό του Οτζού, αρχίζουν οι αλλαγές και οι πρωταγωνιστές βιώνουν πολλές περιπέτειες προκειμένου να σώσουν το μαγαζί.
Ο Καλέντερ, μαζί με την κόρη του, τη Φιλίζ, έχει ένα μικρό μαγαζί πίτας που κληρονόμησε από τον πατέρα του. Μετά την απώλεια της συζύγου του πριν δέκα χρόνια, κλείστηκε στον εαυτό του. Καθώς είναι αρνητικός στις καινοτομίες και απρόθυμος να πάρει ρίσκα, το μαγαζί του δεν πηγαίνει καλά. Ένα μαγαζί πίτας νέας γενιάς, το Πίτμπουργκερ, επιδεινώνει την κατάσταση. Όταν ο ιδιοκτήτης, ο Ουισάλ Μπέι, αποφασίζει να πουλήσει το μαγαζί, η κατάσταση γίνεται ακόμα πιο σοβαρή. Τότε, ο Οτζού πέφτει πάνω στην τζαμαρία του μαγαζιού με τη μηχανή του και εκεί αρχίζουν οι αλλαγές. Με την ώθηση του Οτζού, ο Καλέντερ βιώνει πολλές περιπέτειες προκειμένου να σώσει το μαγαζί. Η ξαφνική επιστροφή της πρώτης του αγάπης, της Γκιουλσέν, δυναμώνει τον άνεμο της αλλαγής. Όλοι μαζί συνειδητοποιούν ότι τα όνειρα δεν αρκούν για να πετύχεις κάτι στη ζωή και ότι ποτέ δεν είναι αργά να αναλάβεις δράση. Μια ιστορία για αυτούς που χάνουν ενώ κερδίζουν και κερδίζουν ενώ χάνουν.