Αρσενικός Ζιγκολό
Ο Ντους, ένας καθαριστής ενυδρείων, χρειάζεται λεφτά για να επιδιορθώσει τις ζημιές που προκάλεσε στο διαμέρισμα ενός πελάτη. Αποφασίζει ότι ο μόνος τρόπος να τα βρει είναι να ακολουθήσει το αρχαιότερο επάγγελμα του κόσμου!
Μια ξεκαρδιστική κωμωδία που δεν πρέπει να χάσετε με πρωταγωνιστή τον πάντα εξωφρενικό Ρομπ Σνάιντερ στον πιο αστείο του ρόλο. Ένας επαγγελματίας καθαριστής ενυδρείων, ο Ντους (Σνάιντερ), χρειάζεται επειγόντως χρήματα προκειμένου να επιδιορθώσει τις ζημιές που προκάλεσε στο πολυτελές διαμέρισμα ενός πελάτη του στο Μαλιμπού. Η πλάκα απογειώνεται όταν ο Ντους αποφασίζει ότι ο μόνος τρόπος να τη γλιτώσει είναι να ακολουθήσει το αρχαιότερο επάγγελμα του κόσμου - προσφέροντας τις υπηρεσίες του σε κυρίες ως επί πληρωμή εραστής! Μια παλαβή κωμωδία που θα σας ικανοποιήσει - δεν θα μπορέσετε να της αντισταθείτε.