Κινούμενα σχέδια, Φαντασία
Η εκκεντρική μάγισσα του Brave διηγείται την ιστορία ενός πρίγκιπα με δίψα για δύναμη που προσπαθούσε με μάγια να πάρει τον έλεγχο ενός βασιλείου από τα αδέλφια του.