Μπέρν-Υ
Στην ταινία μικρού μήκους πρωταγωνιστεί ένα μποτ συγκόλλησης του Axiom Starliner με το όνομα Burn-E, το οποίο, ενώ επισκευάζει έναν λαμπτήρα, κλειδώνεται έξω από το αεροσκάφος από τους Wall-E και Eve.
Παρόμοιο με το Wall-E, αυτό το φιλμ μικρού μήκους δείχνει ένα μποτ συγκόλλησης του Axiom Starliner με το όνομα Burn-E, το οποίο, ενώ επισκευάζει έναν λαμπτήρα, κλειδώνεται έξω από το αεροσκάφος από τον Wall-E και την Eve. Προσπαθεί να ανοίξει την κλειδωμένη πόρτα, αλλά τελικά συνειδητοποιεί ότι δεν μπορεί.