Το Σπίτι της Ρέιβεν
Οι καλύτερες φίλες, Ρέιβεν και Τσέλσι είναι ξανά μαζί και μεγαλώνουν τα τρία τους παιδιά, τα 11-χρονα δίδυμα της Ρέιβεν, Μπούκερ και Νία και τον 9-χρονο γιο της Τσέλσι, Λίβαϊ.
Οι καλύτερες φίλες, Ρέιβεν και Τσέλσι είναι ξανά μαζί και μεγαλώνουν τα τρία τους παιδιά κάτω από την ίδια στέγη! Τα 11-χρονα δίδυμα της Ρέιβεν, Μπούκερ και Νία και ο 9-χρονος γιος της Τσέλσι, Λίβαϊ, περιηγούνται σε ένα χαοτικό αλλά διασκεδαστικό νοικοκυριό που συχνά περιλαμβάνει τον καλύτερο φίλο των διδύμων και τη γειτόνισσα Τες. Η Ρέιβεν ακόμα έχει αναλαμπές για το μέλλον, όμως δεν είναι η μόνη στην οικογένεια-Ο Μπούκερ έχει την ίδια ικανότητα. Ενώ το μέλλον δεν είναι πάντα ξεκάθαρο, το καταλαβαίνουν, όπως και να έχει η κατάσταση, όλοι μαζι σαν μια ευτυχισμένη οικογένεια.