Στο Λονδίνο των 70s, μια παρέα συμμαθητών ιδρύει τους Johnny Moped, με τον εκκεντρικό Paul Halford στο μικρόφωνο. Παρά τις σποραδικές αναλαμπές δόξας και μελλοντικά αστέρια στις τάξεις τους, η χαοτική τους πορεία τούς καταδικάζει στη λήθη. Ένα ντοκιμαντέρ για έναν ξεχασμένο θρύλο της πανκ.