Bowie: The Man Who Changed the World
Μια ματιά εκ των έσω στον Ντέιβιντ Μπάουι, έναν από τους πιο δημιουργικούς και επιδραστικούς ροκ καλλιτέχνες όλων των εποχών. Περιλαμβάνει αποκλειστικές συνεισφορές από όσους συνεργάστηκαν με τον Ντέιβιντ Μπάουι και αρχειακές συνεντεύξεις με τον ίδιο.