Μουσική από τον Τζον Γουίλιαμς
Τα αξέχαστα κλασικά σάουντρακ του είναι αναπόσπαστο στοιχείο μερικών πολύ αγαπημένων ταινιών της εποχής μας, σε μια καριέρα πολλών δεκαετιών. Δείτε κι ακούστε την ιστορία του μαέστρου Τζον Γουίλιαμ, με πληροφορίες από παραγωγούς, μουσικούς και άλλους ανθρώπους που ενέπνευσε, όπως και σπάνιες στιγμές από το παρασκήνιο της κινηματογραφικής ιστορίας.