Indiana Jones Και Ο Δίσκος Του Πεπρωμένου
Ο θρυλικός αρχαιολόγος ήρωας επιστρέφει με την πολυαναμενόμενη τελευταία ταινία της εμβληματικής σειράς ταινιών. Μια μεγάλη, συναρπαστική, κινηματογραφική περιπέτεια, που διαδραματίζεται σε όλον τον κόσμο.
Ο Χάρισον Φορντ επιστρέφει στον ρόλο του θρυλικού ήρωα αρχαιολόγου για αυτό το πολυαναμενόμενο τελευταίο επεισόδιο της εμβληματικής σειράς – μια μεγάλη, πολυταξιδεμένη, καταιγιστική κινηματογραφική περιπέτεια. Ο Ιντιάνα Τζόουνς (Φορντ) βρίσκεται ξανά μπροστά σε μια πρόκληση που δοκιμάζει τη δύναμή του, καθώς και την υπομονή του, και ρισκάρει τα πάντα για να φυλάξει έναν αρχαίο δίσκο που θα μπορούσε να αλλάξει τον ρου της Ιστορίας, από εκείνους που θέλουν τη συσκευή για δικό τους προσωπικό όφελος. Με ένα καστ αστέρων που περιλαμβάνει τους Φίμπι Γουόλερ-Μπριτζ, Αντόνιο Μπαντέρας, Τζον Ρις-Ντέιβις, Τόμπι Τζόουνς και Μαντς Μίκελσεν, η ταινία Ο Indiana Jones και ο Δίσκος του Πεπρωμένου είναι ένα ταξίδι γεμάτο συγκινήσεις! Αυτό το συναρπαστικό φινάλε σκηνοθετείται από τον Τζέιμς Μάνγκολντ και γράφεται από τους Τζεζ Μπάτεργουορθ και Τζον-Χένρι Μπάτεργουορθ και Ντέιβιντ Κεπ και Τζέιμς Μάνγκολντ, βασισμένο σε χαρακτήρες που δημιουργήθηκαν από τους Τζορτζ Λούκας και Φίλιπ Κάουφμαν.