Ο Μικρούλης
Ένα νεαρό αγόρι ανακαλύπτει το αληθινό πνεύμα των Χριστουγέννων όταν δίνει το αγαπημένο του γαϊδουράκι σε έναν πολύ ξεχωριστό ταξιδιώτη σε μια πολύ ξεχωριστή νύχτα.
Αφού ο πατέρας του του δίνει εντολή να πουλήσει το γέρικο, μικρό γαϊδουράκι του, τον Μικρούλη, ένα Εβραιόπουλο στο αρχαίο Ισραήλ πηγαίνει το γαϊδουράκι στην αγορά της Ιερουσαλήμ. Επειδή δεν βρίσκει αγοραστές εκεί, το αγόρι είναι έτοιμο να τα παρατήσει, όταν συναντάει έναν ευγενικό άντρα που ονομάζεται Ιωσήφ. Ο Ιωσήφ αγοράζει τον Μικρούλη και τον χρησιμοποιεί για να μεταφέρει την έγκυο σύζυγό του, Μαρία, στη Βηθλεέμ.