Χοροπηδώντας
Η ζωή είναι ένα χαρωπό βαλς για ένα χοροπηδηχτό αρνάκι, ώσπου χάνει τη στιλπνή προβιά του και οι φίλοι του στο λιβάδι το πειράζουν για το φρεσκοκουρεμένο λουκ του. Ευτυχώς, ένα περαστικό τζάκαλοπ το βοηθά να ξαναπάρει τα πάνω του.
Το «Χοροπηδώντας» παρουσιάζει ένα φρεσκοκουρεμένο πρόβατο και ένα τζάκαλοπ, τον μυθικό λαγό με τα κέρατα από την αμερικανική δυτική κουλτούρα. Για το χοροπηδηχτό πρόβατο, η ζωή είναι ένα χαρωπό βαλς μέχρι τη στιγμή που οι φίλοι του στο λιβάδι αρχίζουν να το πειράζουν για το ξυρισμένο του λουκ. Νιώθει κατάθλιψη όταν χάνει τη λαμπερή του γούνα. Το μόνο που βλέπει τα πράγματα καθαρά είναι το γιγάντιο τζάκαλοπ, που του φέρνει λιακάδα και αισιοδοξία όποτε το συναντά.