Little Bird
Στο Λονδίνο του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, μια νεαρή γυναίκα με ένα μυστικό ανοίγει τους περιορισμένους ορίζοντές της όταν οι γυναίκες της Μεγάλης Βρετανίας καλούνται να βοηθήσουν στην προσπάθεια του πολέμου.