Nightbitch
Μια γυναίκα (που την υποδύεται η Έιμι Άνταμς) κάνει ένα διάλειμμα απ' την επαγγελματική ζωή για να μεγαλώσει το παιδί της, αλλά η νέα ζωή στο σπίτι αποκτά σύντομα μια σουρεαλιστική τροπή.