Μια ξεκαρδιστική, στιλάτη, ακατάλληλη για ανηλίκους κωμωδία δράσης για δύο γκάνγκστερ και μια γυναίκα που αγαπούν οι οποίοι προσπαθούν να επιβιώσουν απ' την πιο επικίνδυνη νύχτα της ζωής τους. Και σαν να μην ήταν αρκετό αυτό, υπάρχει κι ένα τρελό υλικό στη συνταγή: μια χρονομηχανή.