Είναι Δεκαπενταύγουστος, και όπως κάθε χρόνο, ο Πολ και οι φίλοι του κάνουν ένα μεγάλο πικνίκ στο νησί Καλότ. Αλλά φέτος, η παρέα καταλήγει εγκλωβισμένη με την άνοδο της στάθμης του νερού και όλοι διαφωνούν ως προς το τι πρέπει να κάνουν. Τα πνεύματα οξύνονται όταν οι ενήλικες τσακώνονται για το ποιος ευθύνεται. Στο μεταξύ, ο Πολ, αναστατωμένος και παγιδευμένος ανάμεσα στον κόσμο των παιδιών και των ενηλίκων, συνειδητοποιεί την ατομικότητά του καθώς βυθίζεται στη φαντασία του.