Shevernatze Un Angel Corrupto
Ο Χονάς, εκπαιδευτής οδήγησης, στοχεύει να σπάσει το ρεκόρ Γκίνες ταξιδεύοντας με την όπισθεν, από τη Μαδρίτη στην Αβίλα. Κίνητρό του, να εντυπωσιάσει την πρώην κοπέλα του, τη Μαρία. Ωστόσο, η συνάντηση με έναν παράξενο ηλικιωμένο και έναν πυρομανή, αλλά και διάφορα ερωτικά μπλεξίματα περιπλέκουν αυτήν τη μοναδική ιστορία.