Paolo's Happiness
Ο Πάολο Πιαντζίνο είναι ένας πολύ ευτυχισμένος άνθρωπος, επειδή μπορεί να κλάψει. Κλαίει όταν οι ιστορίες έχουν λυπητερό τέλος, και κλαίει όταν οι ιστορίες έχουν ευτυχισμένο τέλος. Τα δάκρυα του Πάολο φέρνουν χαρά στους άλλους ανθρώπους. Μπορούν να πιάσουν την ευτυχία του Πάολο σαν να ήταν λουλούδι. Όμως, δεν μπορούν να την κρατήσουν.