PORTRAITS DE VOYAGE : MEXIQUE - Jesus Malverde
Στη μεξικανική πόλη Κουλιακάν, τιμάται ο Χεσούς Μαλβέρδε. Θεωρείται ο άγιος των φτωχών και των εμπόρων ναρκωτικών και είναι ο λαϊκός ήρωας της μεξικανικής πολιτείας Σιναλόα.