Βίρα τις Άγκυρες
Τα πεινασμένα σκιουράκια Τσιπ και Ντέιλ έχουν ξεμείνει μόνο μ' ένα βελανίδι, όταν εντοπίζουν στην άλλη άκρη της λίμνης μια βελανιδιά που ανήκει στον Ντόναλντ Ντακ. Αφού κλέβουν το πλοίο του Ντόναλντ μέσα από ένα γυάλινο μπουκάλι, το πολυμήχανο δίδυμο σαλπάρει προς το δέντρο, όχι όμως χωρίς την παρέμβαση του Ντόναλντ. Τελικά, ο μόνος που περνά μεγάλες φουρτούνες είναι ο Ντόναλντ, ενώ τα σκιουράκια μας πετυχαίνουν τον σκοπό τους.