Τα 90s: Η Τελευταία Μεγάλη Δεκαετία;
Ώρα να γιορτάσουμε το καλό, το κακό και το άσχημο. Από τα παπούτσια πλατφόρμες και τα φωσφοριζέ χρώματα μέχρι τις δίκες για φόνους και τις τρομοκρατικές απειλές, η δεκαετία του '90 ήταν δέκα χρόνια απαράμιλλης ζωντάνιας και απίστευτων γεγονότων.
Ώρα να γιορτάσουμε το καλό, το κακό και το άσχημο. Από τα παπούτσια πλατφόρμες και τα φωσφοριζέ χρώματα μέχρι τις δίκες για φόνους και τις τρομοκρατικές απειλές, η δεκαετία του '90 ήταν δέκα χρόνια απαράμιλλης ζωντάνιας και απίστευτων γεγονότων. Ήταν μια απίστευτη εποχή για τη μόδα, την πολιτική, την ψυχαγωγία και την ιστορία. Εκείνη τη δεκαετία μπήκαν στη ζωή μας τα ριάλιτι, μια εποχή αισιοδοξίας και δημιουργικότητας όπου όλοι διεκδίκησαν τα 15 λεπτά δημοσιότητας που τους αναλογούσαν, κι επίσης ήταν η εποχή κάποιων εντυπωσιακών ατοπημάτων μόδας. Ωστόσο, η δεκαετία του '90 ήταν και η εποχή που ο φόβος της τρομοκρατίας έγινε επίσης πραγματικότητα με την πρώτη επίθεση στο Παγκόσμιο Κέντρο Εμπορίου. Θα ακούσετε μαρτυρίες από διασημότητες, ακαδημαϊκούς, πολιτικούς και αυτόπτες μάρτυρες που συνέβαλαν στο κληροδότημα της δεκαετίας. Ήταν μια δεκαετία με πολύ μελόδραμα. Από πικρόχολους αντιπάλους στο καλλιτεχνικό πατινάζ μέχρι τον πιο διαβόητο ύποπτο για φόνο, τον Ο. Τζέι Σίμπσον. Υπήρχαν όμως και οι τραγωδίες. Από το γαζωμένο με σφαίρες αμάξι που σκοτώθηκε ο Τούπακ μέχρι το τούνελ στο Παρίσι όπου κόπηκε το νήμα της ζωής της αγαπημένης του κόσμου πριγκίπισσας Νταϊάνα. Ήταν, όμως, και η εποχή σπουδαίων επιτευγμάτων με την είσοδο στην αγορά του iMac και της πιο απίθανης ανακάλυψης μέχρι σήμερα, του Internet. Πρόκειται για μια δεκαετία που σόκαρε, εξέπληξε και σαγήνευσε τους πάντες. Ετοιμαστείτε για μια αναδρομή στο παρελθόν για να ξαναζήσουμε τη δεκαετία του ’90 σε όλο της το μεγαλείο.