Φονοι Στην Γκρας
Ένα πτώμα πασαλειμμένο με καυτό λίπος ανακαλύπτεται σε μια δεξαμενή στην πόλη Γκρας. Ένα τατουάζ στα πτώματα των θυμάτων οδηγεί στο θρυλικό άρωμα με τις 13 νότες ανθέων -το μυθικό Άγιο Δισκοπότηρο των αρωματοποιών- που χρονολογείται από την αρχαία Αίγυπτο. Η διοικήτρια Μαριάν Ντισέρ αναγκάζεται να συνεργαστεί με την πρώην νύφη της, τη νεαρή Σοφί Μουρνέλ, προκειμένου να αποκαλύψει την αλήθεια.