Dancing With the Stars: The Next Pro
Ο Ρόμπερτ Ίργουιν, οικολόγος και πρωταθλητής της 34ης σεζόν του "Dancing with the Stars", παρουσιάζει το "Dancing with the Stars: The Next Pro". Δώδεκα εξαιρετικοί, ανερχόμενοι χορευτές συγκατοικούν και διαγωνίζονται σε μια εξαντλητική οντισιόν, με έναν και μοναδικό στόχο: την πολυπόθητη θέση του επαγγελματία χορευτή στην 35η σεζόν του "Dancing with the Stars".