The Real Queens of Hip-Hop: The Women Who Changed the Game – An ABC News Special
Το «The Real Queens of Hip-Hop: The Women Who Changed the Game» ρίχνει μια ματιά στην εξέλιξη και τον αντίκτυπο των γυναικών MC και ράπερ, που αφηγήθηκαν οι πρωτοπόροι καλλιτέχνες που βοήθησαν στη δημιουργία μιας μουσικής και πολιτιστικής αυτοκρατορίας. Πρωτοπόροι του '70 και του '80, ως τις κορυφαίες των τσαρτ των '90 και του '00, ως τις πρωταγωνίστριες του σήμερα, μιλούν για τις μεγαλύτερες στιγμές της καριέρας τους και μοιράζονται τα παρασκήνια των προσωπικών τους ιστοριών.
Το «The Real Queens of Hip-Hop: The Women Who Changed the Game» ρίχνει μια οικεία ματιά στην εξέλιξη και τον αντίκτυπο των γυναικών MC και ράπερ, που αφηγούνται οι πρωτοπόρες καλλιτέχνιδες που βοήθησαν στη δημιουργία μιας μουσικής και πολιτιστικής αυτοκρατορίας. Με μια σειρά συνεντεύξεων γυναικών, το Salt of Salt-N-Pepa αφηγείται τις ξεχωριστές, μαζί με πρωτότυπες ερμηνείες προφορικού λόγου από τη θρυλική MC Lyte και ένα πρωτότυπο μουσικό θέμα από τη WondaGurl. Αυτό το πρόγραμμα διάρκειας μιας ώρας περιλαμβάνει νέες συνεντεύξεις από τις κορυφαίες των σημερινών chart, όπως τις City Girls, μαζί με πρωτοπόρους της δεκαετίας του '70, όπως τη «μητέρα του μικροφώνου» MC Sha-Rock και αστέρια των '80s, '90s και '00s, συμπεριλαμβανομένων των Da Brat, Eve, Trina και Yo-Yo. Αυτές οι πρωτοποριακές καλλιτέχνιδες μιλούν για τις μεγαλύτερες στιγμές της καριέρας τους και μοιράζονται τα παρασκήνια των προσωπικών τους ιστοριών. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει επίσης μια σπάνια συνομιλία μεταξύ των γενεών που φιλοξενούνται, από τη ραδιοφωνική παραγωγό και ράπερ Άντζι Μαρτίνεζ με τους Lakeyah, Lil Mama και Roxanne Shanté που συζητούν τις κοινές τους εμπειρίες σχετικά με την είσοδό τους σε μια ανδροκρατούμενη βιομηχανία, την πίεση της ομορφιάς από τη βιομηχανία στις γυναίκες στο επίκεντρο και πώς το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης άλλαξαν το παιχνίδι για τη μουσική ραπ.