Tron: Ares
Ετοιμαστείτε για τη συγκλονιστική δράση και περιπέτεια που λέγεται: "Tron: Ares". Όταν ένα πολύ εξελιγμένο πρόγραμμα που λέγεται Ares πηγαίνει από τον ψηφιακό κόσμο στον πραγματικό σε μια επικίνδυνη αποστολή, σηματοδοτείται η πρώτη επαφή της ανθρωπότητας με οντότητες της Τ.Ν.